בואי נדבר על חגים,

אני אוהבת אותם מאוד אני בטוחה שגם את.

 

החג כל כך יפה, מבשלים מלא, נפגשים עם אנשים שאנחנו אוהבות, מקבלים מתנות וגם נותנים ובכלל האביב הגיע איזה כיף!

השמש יצאה והיא עושה לי מצב רוח מדהים! ולך?

ועכשיו נדבר על נושא מאוד חשוב בעיניי שזה ירידה במשקל בחגים.

אז אם עד עכשיו שמרת על המשקל ואפילו הצלחת לרדת במשקל, השאלה שאני רוצה לשאול אותך היא: את מפחדת מהחג?

כותבת לך כמה טיפים לעבור את החג בהנאה 🙂

דבר ראשון אבקש להיות אמתיים עם עצמנו , נציב יעד ריאלי!

שזה אומר יעד שיכול להיות לא לעלות במשקל בחגים הרי אנו יודעות שזה מאתגר בפני עצמו..

נשחרר את הלחץ מזה שאנחנו בתהליך של ירידה במקל והרבה דברים טובים יקרו לנו ואני מבטיחה לך את זה.

ועכשיו לטיפים:

קניות לחג- אני מאוד ממליצה לכן להגיע לסופר כשאתן שבעות (אם אתן עושות את הקניות) עם רשימה מסודרת ומתוכננת.

ערב חג ראשון (שיוצא השנה יום שישי)

חשוב מאוד לא לוותר על ארוחת צהריים אלא להחליף עם הערב ולאכול ארוחה קלה יותר.

דבר נוסף אני מאוד ממליצה לא להגיע רעבים כי לוקח זמן עד שאוכלים.

שולחן עורך-חשוב להתייחס גם לשלב הראשוני של הסימנים מכיוון שניתן להגיע בחלק זה לערכים תזונתיים של ארוחה שלמה (פחמימה, ביצה, חלבון, ירק ואפילו חרוסת –מתוק )

כאן כדאי שתחליטו האם אתן אוכלות בשלב זה חלק ממנות הבשריות שלכן?! (אני ממליצה לטעום מעט רק בשביל הברכה).

תזכירי שעדיף לאכול לאט ולהתחיל בסלטים -תחושת השובע מגיעה רק אחרי 20 דקות!

בימי חול המועד-אין צורך בשינויים גדולים בתפריטכם הרגיל לשים לב לעיקרית אחת.

תיהני ממנת מתוק אבל לא להגזים יש הרבה אפשריות בריאות ודלות קלוריות

החג בידיים שלך!

ובנימה זו חג שמח וכשר לכולן

נשיקות,

מאיה

הכנסו לקרוא עוד מהבלוג

בואי נדבר, השינוי מתחיל עכשיו!

השאירי פרטים ואחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן